Monday, October 17, 2016

မိုုးေမွ်ာ္ေလွကား (သိုု ့ ) ေတာင္ဝိုုင္းေတာင္







မစီစဥ္ထားဘဲ ေကာက္ခါ ငင္ခါ လိုုက္ျဖစ္သြားတဲ့ ခရီးေလးပါ ။ Tour နဲ ့သြားေတာ့ ေထြေထြထူးထူးစီစဥ္စရာ မလိုုဘူးေလ။ ဆိုုေတာ့ အလိုုက္သင့္ေလး လိုုက္သြားလိုုက္တယ္။ ည ကိုုးနာရီကားေလး စီးျပီး မနက္က်ေတာ့ ဒီေနရာေလးကိုု ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။


ဇာတ္လမ္းက ဒီမွာစပါျပီ။ ဘားအံကေန စထြက္ကထဲက မိုုးက အုုံ ့ခ်င္ခ်င္ ျဖစ္ေနတာ မနက္လည္း ေရာက္ေတာ့ မိုုးေတြက က်လာပါေရာ။ ဒါေပမဲ့ ကိုုယ္ေတြက သြားမယ္ ဆိုု သြားမယ္ လာထားပဲ ။ ဒီိလိုုနဲ ့ေတာင္ဝိုုင္းကိုု ခ်ီတက္လာၾကပါတယ္။ ေတာင္ဝိုုင္းကိုု Express ကားနဲ ့ သြားလိုု ့မရပါဘူး။ လမ္းက ေျမၾကီးလမ္း ျပီးတာ့ ခ်ိဳင့္ေတြ ၊ ေတာင္တက္ေတာင္ဆင္းလမ္းေတြပါ၊ဒီေတာ့ တျခားကားအေသးေလးေတြတဆင့္စီးျပီး သြားရပါတယ္။  အနည္းဆံုုး ေတာင္ေျခေလာက္ကိုု ေရာက္ဖိုု ့နာရီဝက္ေလာက္ ေမာင္းရပါတယ္။ ဒီေတာ့ စီးလာတဲ့ Express ကားေပၚကဆင္း Tour က စီစဥ္ေပးတဲ့ Light Track ကားေတြနဲ ့ ေတာင္ေျခဘက္ ဆက္လိမ့္ရပါတယ္။ ခုုနကေျပာသလိုုပဲလမ္းက နည္းနည္းဆိုုးေတာ့ ကားေအာက္ပိုုင္းလည္း ခဏခဏေဆာင့္မိတယ္။ ဒီေတာ့ ကိုုယ္ပိုုင္ကားနဲ ့သြားၾကမယ္ ဆိုုရင္ ကားေအာက္ပိုုင္း ျမင့္တဲ့ ကားေလးေတြနဲ ့လာမွ အဆင္ေျပပါလိမ့္မယ္။ဒီနယ္က လူေတြကေတာ့ ဆိုုင္ကယ္နဲ ့လာၾကတာေတြ ့ပါတယ္။ ျပႆနာက ကိုုယ္ေတြ လာေတာ့ မိုုးေတြ နည္းနည္းရြာေနပါတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ လမ္းေတြက ရြံ ့ေတြဘာေတြ ထေနပါေရာ။  ပါလာတဲ့ သူတစ္ခ်ိဳ ့က ေတာင္တက္လိုု ့ျဖစ္ပါ့မလား။ ဘာညာျဖစ္ကုုန္ေရာ ။ ကုုိယ္ေတြအဖြဲ ့ကေတာ့ သြားမယ္ ဆိုုသြားမယ္ လာထားေလ။ ဒီေတာ့ အိပ္ထဲမွာ ေရဘူးထည့္ ၊ ဦးထုုတ္ထည့္ ၊ ထီးေတြဘာေတြရွိရင္ထည့္ုျပီး ခ်ီတက္ပါတယ္။ Light truck ကားေတြကိုု ေတာင္အေျခအထိ ေရာက္ေအာင္ ေမာင္းလိုု ့မရဘူး ။ လမ္းကလည္း မိုုးရြာထားေတာ့ ေတာ္ေတာ္ ဆိုုးပါတယ္။ ဒီလိုုနဲ ့ေတာင္ေျခကိုု ေဝါကင္းရိုုက္ရပါတယ္။

တျခား Tour အဖြဲ ့ေတြလည္း အမ်ားၾကီးေတြ ့ရတယ္။ အနည္းဆံုုး ကိုုယ္ေတြသြားတဲ့ ေန ့ ( သီတင္းကြ်တ္လျပည့္ေန ့က ) လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလာၾကတယ္။ မရွိဘူးဆိုုရင္ အနည္းဆံုုး လူဦးေရ ၅၀၀ ကေန ၁၀၀၀ ပဲ။ ေတာင္ဝိုုင္းေတာင္က ခုုတေလာမွ နာမည္ၾကီးလာတာဆိုုေတာ့ လာတဲ့ သူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားတယ္လိုု ့ဆိုုတယ္။ အရင္ကေတာ့ ကရင္ျပည္နယ္က လည္ပတ္ဖိုု ့ေနရာေတြ မ်ားေပမဲ့ ျပည္တြင္း ပဋိပကၡေလးေတြ ရွိေနတာေၾကာင့္ သြားဖိုု ့လာဖိုု ့ နည္းနည္း သတိထားရတယ္။ ေျပာရရင္ ေပၚတာဆြဲတယ္ ဘာညာေျပာၾကတယ္ေလ။

(ျပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္က က်ံဳေထာ္ဘက္ ေရာက္ဖူးတာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ေတာ္ေတာ္ေလး လွတယ္။ အခုုကေတာ့ စစ္ျဖစ္ေနလိုု ့ အဲ့ဒီဘက္ကိုု ပိတ္ထားတယ္။ )

ဒီႏွစ္ကေတာ့  ဘားအံက ေတာင္ဝိုုင္းေတာင္က ေလွကားနဲ ့ရိုုက္ထားတဲ့ ပုံုုေတြက ေဖ့ဘြတ္မွာ ေတာ္ေတာ္ေလး တက္လာေတာ့ လူေတြကလည္း ထူးထူးဆန္းဆန္း လွလွပပဆိုုရင္ စိတ္ဝင္စားတက္ၾကေတာ့ ဒီေနရာေလးကိုု လူပိုုသိလာၾကတယ္။


ေတာင္ေပၚစတက္ျပီ

ေတာင္ေျခကေန ေတာင္ဝိုုင္းေတာင္ကိုု လွမ္းၾကည့္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ဆိုုရင္ ေတာ္ေတာ္လွတယ္လိုု ့ေျပာလိုု ့ရတယ္။ ဘားအံဘက္ကေတာင္ေတြက ေတာ္ေတာ္ထူးဆန္းတယ္။ ကိုုယ္ေတြလည္း ေတာင္ေပၚသားပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကိုုယ္ေတြဘက္က ေတာင္ေတြက တစ္ခုုနဲ ့တစ္ခုု ဆက္ေနတာမ်ားတယ္။ ဘားအံဘက္ကေတာ့ ေတာင္ေတြကေတာ့ ကြ်န္းစုုေတြက ေတာင္ေတြလိုုလိုု ၊ လင္းႏိုု ့ဂူ ၊ ထံုုးေက်ာက္ဂူ ေတာင္ပံုုစံေတြ။ တစ္ခုုနဲ ့တစ္ခုုကလည္း သီးျခားစီ ။ ျပီးေတာ့ ေျမသားေတာင္မဟုုတ္ဘူး။ ေက်ာက္သားေတြပိုုမ်ားတယ္။
ေတာင္ဝိုုင္းေတာင္ ပံုုစံေလးကေတာ့ ေတာင္ခံုုခံုုေလး ႏွစ္ခုု ဆက္ေနတဲ့ ပံုုေလးပါ။ ေတာ္ေတာ္မတ္တယ္။ စတက္ေတာ့ ေတာင္ေျခစခန္းေလးက လြဲရင္ စလာကထဲက မတ္ေစာက္တယ္။ ေျမျပန္ ့မရွိဘူး ။ စတက္မယ္ ဆိုုကထဲက မတ္မတ္ၾကီးကိုု တက္ဖိုု ့သာ ျပင္ထားပဲ။ ေတာင္လမ္းက နည္းနည္းက်ဥ္းတယ္။ တစ္ခုု သတိထားရမွာက စတက္ကထဲက လမ္းက ဒီလမ္းက အတက္လည္း ျဖစ္သလိုု အဆင္းလည္း ျဖစ္တယ္။ ဒီေတာ့ ေတာင္ေပၚက ဆင္းလာတဲ့ သူေတြနဲ့လမ္းေတြက နည္းနည္းက်ဥ္းေတာ့ ပိုုသတိထားရတယ္။ အစပိုုင္းကတည္းက ေတာင္က မတ္မတ္ၾကီးကိုု တက္လာေတာ့ ေတာ္ေတာ္ပင္ပန္းတယ္။ နားရင္း တက္ရင္းေပါ့ေလ။



နားေနစခန္း

ေတာင္ေပၚမွာ စခန္းသံုုးခုုရွိတယ္။ အဆင့္သံုုးဆင့္ေပါ့။ ေတာင္တက္တာ အေပၚေရာက္ေလေလ စခန္းတစ္ခုုစီကိုု ေက်ာ္သြားရတယ္။ ေတာင္က ေတာ္ေတာ္မတ္ေတာ့ ပစၥည္း ပစၥယ အမ်ားၾကီး သယ္လိုု ့အဆင္မေျပဘူး ။ ေျပာရရင္ စခန္းေတြဆိုုေပမဲ့ မုုန္ ့ဆိုုင္ေတြ ဘာဆိုင္ေတြ  ရွိလိမ့္မယ္ မေမွ်ာ္လင့္နဲ ့ ။ နားဖိုု ့ ေနရာေလး ဝါးခံုုျဖစ္ျဖစ္ ေက်ာက္သားျပင္ေလး ျဖစ္ျဖစ္ ဒါပဲရွိမယ္။ ေတာင္တက္လမ္းက်ဥ္းေလးမွာအရမ္းမတ္တဲ ့ေနရာေတြမွာ ဝါးေလွကားထစ္ေလးေတြ ရွိတယ္။ ေဘးမွာ ဝါးနဲ့လုုပ္ထားတဲ့ လက္ရန္းေလးေတြ လုုပ္ထားေပးတယ္။



လမ္းခရီး

ခက္ခဲတယ္လိုု ့ထင္ရတာ တစ္ခုုက ေတာင္တက္လမ္းက က်ဥ္းျပီး ေက်ာက္သားေတြခ်ည္းပဲ ဆိုုေတာ့ လက္ေတြဘာေတြ ေက်ာက္သားေတြနဲ ့ ထိမိမွာ သတိထားရတယ္။ ေက်ာက္သားေတြကိုု ၾကည့္လိုုက္ေတာ့ အထဲမွာ သစ္ပင္ကေန ေက်ာက္သားျဖစ္ေနတာမ်ိဳးေတြ ေတြ ့ရတယ္။ ေဘးတစ္ေလွ်ာက္လံုုး သစ္ပင္ေတြ ႏြယ္ပင္ေတြေတြ ့ရတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလးလည္း ပင္ပန္းတယ္။ ေခြ်းကေတာ့အေသထြတ္တယ္။ ဆိုုေတာ့ ေရမ်ားမ်ား ေသာက္ဖိုု ့လိုုတယ္။

စခန္းႏွစ္ခုုေလာက္ ေက်ာ္ျပီးတဲအခါမွာ လမ္းမွာ ေလွကားလုုပ္ေပးေနတဲ့ အဘိုုးတစ္ေယာက္လည္း ေတြ ့တယ္။ ကရင္က လူေတြရဲ ့ခ်စ္စရာ ေကာင္းတာ တစ္ခုုက ဒီလိုုမ်ိဳး ကုုသိုုလ္ လုုပ္တဲ့အခါမွာ  ေစတနာသန္ ့တယ္။ ဘာကိုု ေမွ်ာ္ကိုုးျပီး လုုပ္တယ္ဆိုုတာမ်ိဳး နည္းၾကတယ္။ ေျပာရရင္ ေကာင္းမႈ မ်ားမ်ားလုုပ္ၾကတယ္ေပါ့။

( ေက်ာက္ကလပ္တိုု ့ ဘာတိုု ့ ေနရာမွာဆိုုရင္ေတာင္ ဘုုန္းၾကီးက ၂၄ နာရီ လာသမွ်လူကိုု ထမင္းေကြ်းထားတာ ၊ ရြာကလူေတြက သီးႏွံေတြကိုု လွည္းနဲ့တိုုက္ျပီး လူေတြကိုု ေကြ်းဖိုု ့ဘုုန္းၾကီးကိုု လာလွဴထားတာေတြ စတာေတြ သိရတာေၾကာင့္ပါ။ဤကာ စကားခ်ပ္ )

လမ္းတစ္ေလွ်ာက္လံုုးမွာေတာ့ အသက္ကိုု ဝဝရွဴ ။ အေမာေျဖ ျပန္တက္။ အေပၚက လူေတြက ေရာက္ျပီ ေရာက္ျပီေျပာ ။ အားတင္းျပန္တက္။ တစ္ခ်ိဳ့ေတြကေတာ့ လမ္းတစ္ဝက္မွာပဲ တပ္ေခါက္သြားၾကတယ္။ ကိုုယ္ေတြကေတာ့ တက္မယ္ဆိုုရင္ တက္မယ္ပဲေလ။ ဘာတဲ့ ငုုတ္မိသဲတိုုင္ ၊ တက္ႏိုုင္ဖ်ားေရာက္ ဆိုုတဲ့ စကားအတိုုင္းပဲေလ။ ငိငိ လူကေတာ့ လွ်ာထြက္ျပီး ေလးဖက္ေထာက္တက္လိုု ့တက္ ( ေတာင္ကလည္းမတ္လိုု ့ပါ )

စခန္း ၃ခုုကိုု ေအာင္ျမင္စြာ ေက်ာ္ျဖတ္ျပီး သကာလ စုုစုုေပါင္း ၁နာရီေလာက္မွာ ေတာင္ဝိုုင္းထိပ္ကိုု ေရာက္လာပါတယ္။ အေရွ ့က လူေတြကေတာ့ ေအာ္လိုုက္တက္သြားလိုုက္နဲ ့ေပါ့။ ေတာင္ထိပ္နားမွာေတာင္ လူေတြ ၾကပ္ေနလိုု ့ ၁၅ မိနစ္ေလာက္ ပိတ္မိေနေသးတယ္။ ခုုနက ေျပာသလိုု အဆင္းအတက္လမ္းက တစ္ခုုထဲ ျပီးေတာ့ က်ဥ္းက်ဥ္းေလးပါ။ အဲ့ဒီထိပ္ေရာက္ရင္ ပိုုသတိထားရမွာက လမ္းက်ဥ္းက်ဥ္းေလးေဘးမွာ ေခ်ာက္ၾကီးပါ။ လမ္းနံရံေတြကလည္း ေက်ာက္သားေတြပါ။ ဒီေတာ့ ေခ်ာမက်ေအာင္ သတိထားေစလိုုပါတယ္။ လမ္းကလည္းက်ဥ္းေတာ့ အဆင္းလူေတြကိုု အတက္လူေတြက ဂရုုတစိုုက္ ကိုုင္ျပီး တြဲေပးၾကတယ္။ ဒါေတာ့ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ အမူအက်င့္ေလးပါ။ ကိုုယ္ေတြ လူမ်ိဳးေတြရဲ ့ ကူညီတက္တဲ့ အက်င့္ေလးေတြေပါ့။




ေတာင္ထိပ္ကိုု ေရာက္ျပီ။

ေတာင္ထိပ္ကိုု ေရာက္ေတာ့ ခုုနက လူမပီသေတာ့ႏိုုင္ေအာင္ ပံုုပ်က္ခဲ့သမွ် စပ္ျဖီးျဖီးနဲ ့အားလံုုးက ေပ်ာ္ေနၾကတာကိုုေတြ ့ပါတယ္။ :P ေတာင္ထိပ္ရဲ ့ သံေလွကားကိုု စတင္ေျခခ်မိလိုုက္တဲ့ အခါမွာ I’m super ဆိုုတဲ့ ခံစားခ်က္ေလး ခံစားရတယ္။ ဟုုတ္တယ္ေလ။ ေအာက္မွာ ေခ်ာက္ၾကီးကိုု ျပီးေတာ့ သံေလွကားေအာက္မွာလည္း ေက်ာက္ခြ်န္ေတြကိုု တိုုးလ်ိဳးေပါက္ျမင္ေနရတယ္ေလ။ ဆိုုေတာ့ ဒီအေပၚတက္လာႏိုုင္တာ နည္းတဲ့ ပါဝါလားေလ။

ေတာင္ေပၚကေန ျမင္ရတဲ့ အရသာေလးက ေတာ္ေတာ္ေလးကိုု အရသာရွိပါတယ္။ ေလေတြလည္း တိုုးေဝွ ့ေနျပီး လူလည္း လန္းဆန္းလာတယ္။ ျမင္ရတဲ့ ရွုုခင္းကလည္း အသံရွဴမွားေလာက္ေအာင္ လွပလြန္းတယ္။ လယ္ကြင္းေတြ ၊ ေတာင္ေတြ ျပီးေတာ့ တိမ္တိုုက္ေတြ နဲ ့ ဘယ္လိုုေျပာရမလဲ ဆိုုေတာ့ အရမ္းမိုုက္တယ္ေပါ့။

ေတာင္ထိပ္ေရာက္တဲ့ လူတိုုင္းရဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ ဓာတ္ပံုု လွလွေလး ရိုုက္ဖိုု ့ပါ။ ေတာင္ဝိုုင္ေလးက က်ဥ္းက်ဥ္းေလးပါ။ လူ ၅၀-၁၀၀ ေလာက္ပဲ ေျခခ်လိုု ့ရပါတယ္။ အလယ္မွာ ေစတီတစ္ဆူရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဘုုရားရွိခိုုးလိုု ့ေတာ့ ေကာင္းေကာင္းရမယ္ မထင္ပါဘူး ။ လူေတြမ်ားျပီး ရွုုပ္ေနတဲ့ အတြက္ မတ္တပ္ရပ္ျပီး လက္အုုပ္သာခ်ီႏိုုင္ပါတယ္။

ေတာင္ေပၚမွာ နာရီဝက္ေလာက္ေတာ့ ေနျပီး ရွဳခင္းလွလွေလးေတြ ဓာတ္ပုံုုရိုုက္လိုုက္ ။ အတူတူပါလာတဲ့ ေဘာ္ဒါေတြကိုု ေစာင့္လိုုက္နဲ ့ လုုပ္ေနရင္ အပန္းေျဖရပါတယ္။ ေလေလး တျဖဴးျဖဳးနဲ ့ဆိုုေတာ့ စိတ္လည္း ေတာ္ေတာ္ေလး ၾကည္ပါတယ္။

ေတာင္ဝိုုင္းေတာင္က အဓိက သံေလွကားနဲ ့နာမည္ၾကီးတာဆိုုေတာ့ အဲ့ဒီေနရာေလးမွာ ဓာတ္ပံုုလွလွေလး ရိုုက္ခဲ့ဖိုု ့ကေတာ့ A Must ပါ။ ကိုုယ္ကေတာ့ ရုုပ္မလွေတာ့ ေက်ာေလးပဲ ရိုုက္လာခဲ့တယ္။ ဟိဟိ



ေတာင္ဆင္း

ေတာင္တက္ျပီးေတာ့ ေတာင္ဆင္းကိုုလည္း အဓိက ထားျပီး ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ေတာင္တက္လမ္းကလည္း ခက္သလိုု ေတာင္ဆင္းလမ္းကလည္း ခက္ပါေသးတယ္။ ကိုုယ္ေတြထင္လိုုက္တာက အတက္က ခက္မယ္ဆိုုေတာ့ အဆင္းက်ရင္ေတာ့ လြယ္ျပီ ျမန္ျပီေပါ့။
တက္တက္စင္ေအာင္လြဲပါတယ္။ အဆင္းမွာ ပိုုေၾကာက္စရာ ေကာင္းပါတယ္။ အဆင္းလမ္းက အတက္လမ္းမွာပဲ ဆိုုေတာ့ လမ္းေတြက လူသြားတာမ်ားျပီး ေခ်ာေနပါတယ္။ ရႊံ ့ေတြေပါပါတယ္။ အတက္မွာလိုု ေတာင္နံရံေတြကိုု ကုုတ္ျပီးတက္လိုု ့မရပါဘူး။ ဆိုုေတာ့ တခ်ိဳ ့အရမ္းေခ်ာျပီး မတ္ေစာက္တဲ့ ေနရာဆိုုရင္ ဖင္ထိုုင္ျပီး တရြတ္တိုုက္ျပီး ဆင္းရပါတယ္။ ေအာက္မွာ က်ရင္ ေက်ာက္သာေးတြနဲ ့ လ်ိဳၾကီးပါ။ ဆိုုေတာ့ နာမွာေတာ့ ေၾကာက္ပါတယ္။ ျဖည္းျဖည္းေလးပဲ ဆင္းဖိုု ့လိုုပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ ့ကေတာ့ ေတာင္ေဝွ ့ေလးေတြ ကိုုင္လိုု ့ေထာက္ျပီး ဆင္းပါတယ္။ ကိုုယ္ကေတာ့ ဖိနပ္က ရြံေတြေပကုုန္လိုု ့ ေျခဗလာနဲ ့ဆင္းပါတယ္။ အဲ့ဒီမ်ိုုးမလုုပ္မိပါေစနဲ ့ ။ ကိုုယ္ကေတာ့ခံစားလိုုက္ရတယ္။ ေအာက္က လမ္းက ေက်ာက္သားေတြဆိုုေတာ့ ေျခေထာက္ေတာ္ေတာ္နာပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုုင္ရင္ ကုုက္အားေကာင္းတဲ့ ဖိနပ္ ၊ ရြံ ထဲစီးလိုု ့ရတဲ့ ဖိနပ္ ၊ စစ္ဖိနစ္လိုုမ်ိဳး အၾကမ္းခံတဲ့ ဖိနပ္ေတြစီးလာသင့္ပါတယ္။ Slipper  တိုု ့ ကြင္းထိုုးဖိနပ္တိုု ့မစီးပါနဲ ့။ ျပတ္တာေတြ ေခ်ာတာေတြ ရွိတက္ပါတယ္။ ျမဲျပီး ကုုတ္အားေကာင္းတဲ့ ဖိနပ္သာ စီးဖိုု ့လိုုပါတယ္။ လမ္းကလည္း အတက္အဆင္းတစ္လမ္းထဲမွာ က်ဥ္းလည္း က်ဥ္းေတာ့ လူေတြ အတက္အဆင္း သတိထားျပီး ေရွာင္ရပါတယ္။

ေတာင္ေအာက္ကိုု ေလးဖက္ေထာက္ျပီး ဆင္းသြားလိုုက္ရတဲ့ သကာလမွာေတာ့ ရြံ့အလိမ့္လိမ့္နဲ ့ ကိုုယ္ေတြ ျပန္ေရာက္လာပါတယ္။ ေတာင္ေျခက ေခ်ာင္းကေလးမွာ ေရေဆးျပီး အဝတ္အစားေတြလဲရပါတယ္။ Energy Drink ေတြ  100 Plus ေတြ မီွဝဲရပါတယ္။ တစ္ခုုေကာင္းသြားတာက ျဖည္းျဖည္းပဲ ဆင္းလာတဲ့ အတြက္ ထိခိုုက္မႈ ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ေတာ့ မရွိပါ ဘူး ။ အတူပါလာတဲ့ တစ္ခ်ိဳ ့ဆိုုရင္ အဆင္းမွာ ေခ်ာ္လဲျပီး ေက်ာက္သားနဲ ့ပြတ္မိတာေတြ ၊ ေျခေထာက္ကြဲတာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္ၾကပါတယ္။


အကယ္၍ စြန္ ့စားရတာ ၾကိဳက္တယ္ ဆိုုရင္ အၾကံျပဳလိုုတာကေတာ့ ..
လမ္းၾကမ္းတဲ့ အတြက္ ကိုုယ္ပိုုင္ကားနဲ ့လာရင္ ကားျမင့္ျမင့္နဲ ့သာလာပါ။
မဟုုတ္ရင္ Tour နဲ ့လာရင္ သူတိုု ့စီစဥ္ေပးတဲ့ အတိုုင္း လာလိုု ့ရပါတယ္။
ေရဘူးေတြ ဘာေတြ သယ္လာပါ။ ေက်ာပိုုးအိတ္ယူလာပါ။ ပစၥည္းအမ်ားၾကီး မထည့္ပါနဲ ့ ။
ေရရယ္။ ထိခိုုက္ရင္ သံုုးႏိုုင္တဲ့ ေဆးေတြရယ္။ ဦးထုုတ္ မိုုးရြာရင္ မိုုးကာအက်ီ သယ္လာဖိုု ့လိုုပါတယ္။
ဖိနပ္ကေတာ့ ကုုတ္အားေကာင္းတဲ့ ဖိနပ္ ၊ ခပ္ထူထူ အၾကမ္းခံတဲ့ ဖိနပ္စီးဖိုု ့လိုုပါတယ္။
ေတာင္မတက္ခင္မွာ အသက္ဝဝရွဳပါ။ မတက္ခင္ ေရအရမ္းမေသာက္ပါနဲ ့။ ေတာင္တက္ရင္း ေရဆာမွ ေရေသာက္ပါ။

ေတာင္ေအာက္ကိုု မထိမခိုုက္ မနာမက်င္နဲ ့ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ ဆင္းႏိုုင္သြားျပီဆိုုရင္ေတာ့ ဒီ Mission ကိုု သင္ေအာင္ျမင္သြားပါျပီ။ဆိုုေတာ့ ေနာက္တစ္ခါ ထပ္တက္အံုုးမလားေမးရင္ ေဘာ္ဒါတစ္ေယာက္မွာ ၈ ေယာက္ေလာက္က ဟင္အင့္ လိုု ့ေျဖတက္ၾကပါတယ္။ မိတ္ေဆြဆိုုရင္ေကာ ဒီေတာင္တက္ျပီး ျပန္ဆင္းလာရင္ ဘာေျဖမလဲ သိခ်င္ပါေသးတယ္။






Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Fred Rangoon. Powered by Blogger.

Life always goes on

About Me

Fred Rangoon

Alis - Freddy

Blogger , Writer ,Techie , Digital Marketer ,
Freelance Graphic Designer , Photographer
Traveller , Marketing Consultant , Idea Creator, Learner .
and Home-made chef

Contact : tazaung.pr@gmail.com

Search This Blog

Blog Archive

Labels List Numbered

Instagram

recent posts

Pages

Follow us

Photo Profile
Taylor Wong Architecture Designer

The Japanese call it Hanakotoba, and King Charles II brought it to Sweden from Persia in the 17th century. Read More

Popular Gallery