Saturday, August 29, 2015

Comfort Zone ကေန ရုန္းထြက္ ေျပာင္းလဲၾကပါစို ့



ေအာင္ျမင္မႈကို ဘာနဲ ့တိုင္းတာသလဲ ?

မိမိ ရည္မွန္းခ်က္ ျပီးေျမာက္ျခင္း ၊ ခ်မွတ္ထားေသာ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုတြင္ ျပီးစီးေအာင္ လုပ္ကို္င္ႏိုင္ျခင္း ၊ လူသိမ်ားျခင္း ၊ မိမိလုပ္ေဆာင္ခ်က္သည္ ေရရွည္တည္တံ့ေနျခင္း စသျဖင့္ လူတိုင္း မိမိ ကိုယ္ပိုင္စံႏႈန္းမ်ားျဖင့္ ေအာင္ျမင္မႈကို တိုင္းတာ တက္ၾကပါတယ္။

သို ့ေသာ္ ေအာင္ျမင္မႈ ဆိုသည္မွာ
မိမိဘဝကို သက္သက္သာသာေနထိုင္ႏိုင္ျခင္း ၊ ခ်မ္းသာ ၾကြယ္ဝမႈ ရွိျခင္း ၊ သာမန္အေျခအေနတစ္ခုတြင္ အတက္အက်မရွိဘဲ တည္ရွိေနျခင္းကုိ ေအာင္ျမင္မႈဟု ေခၚဆိုျခင္း မဟုတ္ေပ။ ေအာင္ျမင္မႈသည္ မိမိ ကိုယ္ကိုယ္ မိမိ တိုင္းတာေသာ စံႏႈန္း တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

ရက္ေပါင္း ၃၀ အတြင္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ၁၀ေပါင္က်ဖို ့ ၊ ၁၀ေပါင္တက္ဖို ့ စသျဖင့္ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုတြင္ အလုပ္ျပီးေျမာက္ျခင္းလည္း ထိုသူအတြက္ ကိုယ္ပိုင္ စံႏႈန္းထားေသာ တားဂတ္ ( Target) တစ္ခု ျပီးေျမာက္ျခင္း ေအာင္ျမင္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

Comfort Zone သည္ ေအာင္ျမင္ျခင္း ႏွင့္ ေအာင္ျမင္ေသာ ေနရာ တစ္ခုကို ကိုယ္စားမျပဳပါ။

Comfort Zone - သက္သက္သာသာ မပင္မပန္း ရွိေသာ ေနရာ တစ္ခု ၊ ရာထူးတစ္ခု ၊ အတက္အက်မရွိေသာ တည္တံ့ေနရာ အဝိုက္အဝန္း တစ္ခု သည္ ေအာင္ျမင္လိုသူ အတြက္ ေနရာမဟုတ္ေပ။ ေအာင္ျမင္လိုေသာ သူသည္း မရပ္မနားသြားေနေသာ ရထားတစ္စင္းႏွင့္ ဆင္တူသည္ ။ မိမိခ်မွတ္ထားေသာ လမ္းေၾကာင္း အခ်ိန္ကာလ အတိုင္း ေသြဖယ္ျခင္းမရွိဘဲ ေရြ ့လ်ားခ်ီတက္သည္။ မွန္မွန္သြားသည္ ။ ဘူတာမ်ားစြာကို ေက်ာ္ျဖတ္သည္ ။ လူေပါင္းမ်ားစြာနဲ ့ၾကံဳေတြ ့သည္။ သင္ခန္းစာ ယူသည္ ။ ျပီးလ်င္ ဆက္ခ်ီတက္သည္။ သုူ ့တြင္ အေရြ ့ရွိေနသည္။ ဒါေပမဲ့ ေရာက္တဲ့ ေနရာတိုင္းကို သာယာေနျခင္း မရွိေပ ။
သာမန္လူအဖို ့ ေအာင္ျမင္မႈကို ခ်ီတက္ေနေသာ သူကို ျမင္ရလ်င္ မရပ္မနားႏွင့္ အေမာတေကာ သြားေနသည္ဟု ျမင္ႏိုင္သည္။ သို ့ေသာ္ ေအာင္ျမင္မႈကို တက္လွမ္းေနသူ အဖို ့ ထိုေရြ ့လ်ားမႈသည္ ပံုမွန္သာ ျဖစ္သည္။ သူ ့အဖို ့ ေတာင္တန္းမ်ားကို ေက်ာ္ျဖတ္ဖို ့၊ အင္းအိုင္ ၊ ျမစ္ေခ်ာင္း အတားအဆီးမ်ားကို ေက်ာ္လႊားဖို ့ ထို အရွိန္သည္ ပံုမွန္ျဖစ္သည္။

ကမၻာတြင္ ေအာင္ျမင္ေသာ လူသားမ်ား ၊ အထူးသျဖင့္ ေက်ာ္ၾကားေသာ လူငယ္မ်ားသည္ ကမၻာ ့လူဦးေရ နဲ ့တြက္လ်င္ လက္တစ္ဖက္စာ မွ်မရွိေလာက္ေအာင္ နည္းပါးလြန္းပါတယ္ ။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ လူတိုင္း ထိုသူကဲ ့သို ့ ကံမေကာင္းတာ ျဖစ္ႏိုင္သလို ထိုသူကဲ့သို ့မၾကိဳးစားတာ ေၾကာင့္လည္း  ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ ့က ပင္ကိုယ္အရည္အခ်င္း ႏွင့္ ေအာင္ျမင္ျခင္း အရည္အခ်င္းမ်ား ျပည့္စံုလ်က္ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လိုအပ္ခ်က္မွာ ထိုျပည့္စံုမႈသည္ လူသားမ်ားကို အက်ိဳးမျပဳႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာတစ္ခု ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္သာ ။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ မိမိတစ္ဦး အေနျဖင့္ သို ့မဟုတ္ အကဲခတ္တက္သူတို ့အဖို ့ေအာင္ျမင္ႏိုင္သူဟု ၾကိဳတင္ျမင္ေတြ ့ႏိုင္ေသာ္လည္း အခ်ိန္တစ္ခု အတိုင္းအတာေရာက္ေသာ္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ထုတ္ေဖာ္ျပသရမည့္ အခ်ိန္တြင္ အားမထုတ္ခဲ့၍ ျဖစ္သည္။

Facebook ရဲ ့ေအာင္ျမင္မႈ က တကၠသိုလ္ပတ္ဝန္းက်င္သံုး ေက်ာင္းသားလူမႈကြန္ရက္ ဝက္ဘ္ဆိုက္ စာမ်က္ႏွာ အေနျဖင့္ စတင္ခဲ့ရာ မွ ယေန ့ကမၻာ ့လူဦးေရ ၇ ရာခိုင္ႏႈန္းတြင္ ၁ရာခိုင္ႏႈန္း အသံုးရွိေသာ ေအာင္ျမင္မႈ မ်ိဳး ျဖစ္သည္။ သူ ့ရဲ ့ေအာင္ျမင္မႈကို အမ်ိဳးမ်ိဳး အဓိပၸယ္ဖြင့္ႏိုင္သည္။ ယခင္က သူလုပ္ခဲ့ေသာ ေက်ာင္းသူ၊ ေက်ာင္းသားမ်ားရဲ ့ေဒတာမ်ား အထူးသျဖင့္ ရည္းစားရွိသူလား ၊ Single လား ၊ ဘယ္ေမဂ်ာကလဲ ၊ ဘယ္ဇာတိကလဲ စသျဖင့္ သိရွိႏိုင္ေအာင္ အေပ်ာ္သေဘာအေနျဖင့္ ဖန္တီးထားရာ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းတြင္ လူတိုင္းနီးပါ Register လုပ္ခဲ့ၾကေသာေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိခဲ့တာ ျဖစ္သည္။ ထိုမွတဆင့္ တစ္ကမၻာလံုး သံုးႏိုင္တဲ့ ကြန္ရက္ တစ္ခုအေနျဖင့္ ဖန္တီးတာျဖစ္ေၾကာင္း ကမၻာၾကီးကို ပိုျပီး ပြင့္လင္းျမင္သာမႈ ရွိေအာင္ ျပဳလုပ္လိုျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း MarkZuckerberg က ရည္ရြယ္ထားသည္ဟု ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုခဲ့ျပီးေနာက္  ယခု ကမၻာလူတိုင္းနီးပါ တစ္ဦး ႏွင့္ တစ္ဦး မိတ္ဆက္ရာတြင္ Facebook Account ဖလွယ္ျခင္းက အေရးပါသည္ အထိ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိခဲ့တာကိုလည္း ေျပာႏိုင္သည္။ ေနာက္ပိုင္း ကမၻာ့ကုမၸဏီၾကီးမ်ား ရဲ ့ အြန္လိုင္းဆက္ဆံေရးကို Facebook စာမ်က္ႏွာတြင္ ျပဳလုပ္လာၾကျခင္းျဖင့္ ေဖာက္သည္ ဆက္ဆံေရး ဝန္ေဆာင္မႈ ပိုေကာင္းလာျပီး ေရာင္းအားေကာင္းလာသည္ကိုလည္း ေတြ ့့ျမင္ႏိုင္သျဖင့္ စီးပြားေရး အရ ေအာင္ျမင္ျခင္း ရွိသည္ဟုလည္း ေျပာဆိုႏိုင္ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ Facebook ရဲ ့အနည္းငယ္မွ်ေသာ ေအာင္ျမင္ျခင္း ဥပမာသာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားေသာသူတစ္ေယာက္တြင္ ပင္ကိုယ္အရည္အခ်င္းမွာ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းရွိေသာ္ လူသားတို ့ကို အက်ိဳးျပဳေသာ စိတ္ထားႏွင့္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ လူအမ်ားေရွ ့တြင္ ဘာျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ထုတ္ႏိုင္ျခင္းမွာ ၅၀ရာခိုင္ႏႈန္း ရွိေနသည္။ တစ္ဖက္ထဲ ၅၀ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ ေအာင္ျမင္ႏိုင္သူ  ျဖစ္ဖို ့အခြင့္အေရး နည္းပါးေၾကာင္း င္း ေျပာျပလိုျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။ ၁၀၀ ရာခိုင္ႏႈန္း အျပည့္ျဖစ္ေအာင္ သတၱိရွိရွိ ေရြ ့ရပါမည္။ေျပာင္းလဲရပါမယ္။

ေနာက္ကြယ္က ဇာတ္ပို ့တစ္ဦးသည္အမ်ားအားက်ေလးစားရေသာ  ေအာင္ျမင္သူ ေခါင္းေဆာင္မျဖစ္ႏိုင္ပါ ။ ထိုသူလည္း ေခါင္းေဆာင္ ေနာက္လိုက္သာ ျဖစ္လာႏို္င္သည္ ။ သို ့မဟုတ္ အရံ ကစားသမား တစ္ဦး အျဖစ္သာ ပိုထူးမည္ မဟုတ္ေပ။ ေခါင္းေဆာင္တစ္ဦးအျဖစ္ ေအာင္ျမင္မႈ ရရွိဖို ့အေရွ ့ထြက္ကာ လုပ္ေဆာင္ဖို ့လိုသည္။
တာဝန္ကို ရဲရဲယူျပီး မိမိတာဝန္ကိုလည္း မေၾကာက္မရြံ ့ခံယူတက္ရမယ္။ ဒါသည္ ဘဝ ျဖစ္ပါတယ္။
ပညာေရးစနစ္တစ္ခု အရ ျမန္မာလူငယ္မ်ားသည္ အေရွ ့ထြက္ရမည္ကို ေၾကာက္လန္ ့တက္ၾကသည္။ Logic တစ္ခုအရ အရပ္ရွည္သူ ၊ အေကာင္ၾကီးသူလည္း ဦးေဆာင္သူ၊ အုပ္ခ်ဳပ္သူ ျဖစ္ရမည္ ဆိုသည္ ့အဆိုကို လံုးဝ မိမိ အေနျဖင့္လံုးဝ ဆန္ ့က်င္ပါတယ္။ ေဟာေျပာပြဲ တစ္ခုတြင္ အေရွ ့ထိုင္ခံုမ်ား လြတ္ေနျခင္းသည္ ေကာင္းေသာ လကၡဏာ မဟုတ္ပါ ။ တပါးႏိုင္ငံသားမ်ားအျမင္တြင္ မိမိတို ့သည္ လူေၾကာက္သည့္ ေရာဂါရွိေနျခင္းေလာ ၊ အေရွ ့ပိုင္ ထိုင္ခံုကို တျခားသူေတြ အတြက္ ဦးစားေပးလြန္းျခင္းေလာဟု  မွတ္ယူ ေကာင္း မွတ္ယူလိမ့္မယ္။



ေျပာင္းလဲဖို ့လိုသည္။
မိမိတို ့သည္ ေနရာယူတက္ျပီး တာဝန္ယူဖို ့အခ်ိန္တန္ခဲ့ပါျပီ ။ မိမိကြ်မ္းက်င္ရာ ျဖင့္ ေနရာယူကာ ဦးေဆာင္ လမ္းေဖာက္ သင့္ပါသည္။ Comfort Zone သည္ ႏွစ္၆၀ ေလာက္ ေနာက္က် က်န္ရစ္ခဲ့သည္ က်ေနာ္တို ့ ျမန္မာ ျပည္သူတို ့အတြက္ ေနရာ မဟုတ္ေပ ။ အဘက္ဘက္က ရုန္းထဖို ့ လိုျပီး မိမိတိုးတက္မႈ လမ္းကို စဥ္ဆက္မျပတ္သြားလာဖို ့ လိုသည့္ အေၾကာင္းကို အၾကံျပဳ လိုက္ခ်င္သည္။
မိမိတို ့ယခုေရာက္ရွိေနေသာ ေနရာ Comfort Zone သာယာေနဖို ့မဟုတ္ဘဲ ထိုမွ အေတြ ့အၾကံဳ ေကာင္းမ်ား ၊ အတက္အက် ရွိေသာ ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းနည္းမ်ား ကို လုပ္ေဆာင္ျပီး အေတြ ့အၾကံဳယူရပါမယ္။  မိမိကို္ယ္တိုင္မွစ မိမိနယ္ပယ္ မိမိအသိုက္အဝန္း မိမိ ႏိုင္ငံ ဖြံ ့ျဖိဳးတိုးတက္ဖို ့အတြက္ စြန္ ့ဦး လုပ္ေဆာင္သြားဖို ့ နဲ ့အရည္အခ်င္းရွိေသာ မိမိကိုယ္တိုင္လည္း ေရွ ့ထြက္ကာ လုပ္ေဆာင္သြားဖို ့ ဆႏၵျပဳလိုက္ပါတယ္။

Freddy @ လင္းတန္ေဆာင္

၂၉.၈.၂၀၁၅


Related Articles

0 comments:

Post a Comment

Fred Rangoon. Powered by Blogger.

Life always goes on

About Me

Fred Rangoon

Alis - Freddy

Blogger , Writer ,Techie , Digital Marketer ,
Freelance Graphic Designer , Photographer
Traveller , Marketing Consultant , Idea Creator, Learner .
and Home-made chef

Contact : tazaung.pr@gmail.com

Search This Blog

Blog Archive

Labels List Numbered

Instagram

recent posts

Pages

Follow us

Photo Profile
Taylor Wong Architecture Designer

The Japanese call it Hanakotoba, and King Charles II brought it to Sweden from Persia in the 17th century. Read More

Popular Gallery